S animovanými spoty se roztrhl pytel, což jen dokazuje, že tato forma videí bude v roce 2021 skutečně „v hypu“. Ke značkám, které na kreslenou reklamu vsadily, se zařadil i McDonald’s. Jeho letošní vánoční spot je opravdu doják.
Přestavuje totiž příběh maminky samoživitelky a jejího náctiletého syna. Jeho vnitřní já by si chtělo Vánoce užít naplno, jako když byl malý. Ale puberta je puberta – a má v ní přednost počítač a telefon.
„Náš příběh Toma a jeho maminky si klade za cíl navodit kouzlo Vánoc,“ uvedla marketingová videprezidentka značky McDonald’s pro Velkou Británii Michelle Graham-Clare.
„Ten okamžik, kdy se naše dvojice znovu semkne díky sobím sladkostem, které chlapci zůstanou v kapse po zastávce ve Drive Thru, představuje to, že dnešní děti chtějí rychle vyrůst – ale duch Vánoc je stejně zasáhne… Jsem si jistá, že tento pocit bude znát tolik rodin! Jsme hrdí, že díky této multikanálové kampani šíříme v letošním roce tolik potřebné vánoční povzbuzení,“ dodala Michelle.

Součástí kampaně je i charitativní pomoc
V rámci své vánoční kampaně se McDonald’s UK zároveň zavázal k zakoupení pěti milionů jídel pro FareShare, což je britská národní síť charitativních distributorů potravin.
Spot doprovází srdceryvný cover hitu skupiny Alphaville Forever Young, který přezpívala britská zpěvačka Becky Hill. Z každého stažení její předělávky bude věnováno 10 pencí právě na účet FareShare.
Takže, jste reindeer ready?
Kam dál? Podívejte se, co čeká a nemine svět marketingu v roce 2021.