Super Bowl 2021 reklamy

Reklamní žně: 55. ročník Super Bowlu

Finálový zápas amerického fotbalu National Football League (NFL) přináší každoročně přehlídku nejlepších a díky obrovské sledovanosti také i nejdražších reklam světa. Značky každý rok neváhají zaplatit miliony amerických dolarů jen za pár sekund na obrazovkách. Finále ligy totiž pravidelně sleduje přibližně na 100 milionů diváků – a to se pochopitelně odráží na ceně reklamního prostoru.

10 povedených reklam ze Super Bowl 2021

Když nám život hází citrony, udělejme si z nich limonádu

Podle značky pivních moků a nápojů Bud Light byl rok 2020 rokem kyselých citronů. A podle známého rčení se z citronů, které nám život hází pod nohy, má udělat limonáda… Brand tak přišel na trh s novinkou Bud Light Seltzer Lemonade – a s vtipnou reklamou!

Za 30sekundový spot uvedený během Super Bowlu značky letos zaplatily 5,5 milionů dolarů.

cbsnews.com

Chipotle poprvé na Super Bowlu

Fast foodový řetězec Chipotle si koupil reklamní prostor v Super Bowl vůbec poprvé. A v komerční přestávce udělal všem chutě na burrito. To podle značky Chipotle dokáže změnit svět! Alespoň pokud se zaměříme na původ surovin, ze kterých se tato pochoutka dělá.

Food delivery ze Sezamovy ulice

Vzpomínáte si na dětský pořad Sezame, otevři se (v originálu Sesame Street)? Postavy a prostředí z něj využila ve svém muzikálovém spotu americká donášková služba DoorDash, která vám doručí jídlo z restaurací v sousedství – podobně jako třeba naše Dáme jídlo.

Letos mohl být vzhledem k situaci stadion, kde se Super Bowl konal, zaplněný jen ze třetiny.

washingtonpost.com

Moderní technologie pro cukrovkáře

Dexcom je systém pro hlídání si hladiny cukru v krvi, který dovoluje pacientům s cukrovkou pohodlnější hlídání zdravotního stavu bez nutnosti píchat si do bříška prstu. Nick Jonas je zpěvák, člen populární kapely Jonas Brothers a pacient s diabetem 1. typu, který mu byl diagnostikován už v dětství. A Dexcom a Nick spolu dohromady představují hi-tech reklamu!

Heartbeat Billionaire aneb Všichni jsme miliardáři

Další spot, další zpěvák. Lenny Kravitz v Super Bowl reklamě na pivo značky Stella Artois říká, že každý z nás se narodil s 2,5 miliardami srdečních ozvěn. A to z nás všech dělá miliardáře… Spot poukazuje na okamžiky, které jsme ztratili díky pandemii, a zdůrazňuje, ať si vážíme času společně stráveného s blízkými a přáteli.

Část vstupenek na zápasy obdrželi zdarma američtí zdravotníci – jako poděkování za boj s pandemií viru covid-19.

washingtonpost.com

Hit Super Bowlu: Cheetos a It Wasn´t me

Jednu z top reklam letošního ročníku Super Bowl má na svědomí značka křupek Cheetos. Ta do svého spotu obsadila herečku Milu Kunis a herce Ashtona Kutchera, kteří tvoří manželský pár – a to jak ve skutečnosti, tak v reklamě. Mila Ashtonovi cheetosky neustále ujídá a do očí mu lže se slovy: „To jsem nebyla já!“ – a to na motivy známého songu od Shaggyho It Wasn´t me. Ten si v reklamě taktéž zahrál. A Ashtonův zpěv? Strop!

Vypadá čistá, ale co všechno zažila?

Povedené dílko se podařilo i značce pracích prášků Tide. V té si – ač v nepřítomnosti – zahrál herec Jason Alexander. Jeho obličej totiž figuruje jako potisk mikiny, která je oblíbeným kouskem oděvu náctiletého chlapce. Toho maminka prosí, ať ji dá vyprat. Teenager ale tvrdí, že mikina je čistá. Do té doby, než si vzpomene, co všechno svršek zažil… Grimasy Jasona Alexandera baví!

Nejvíc celebrit? Michelob ULTRA!

Zpěvák Usher, tenistka Serena Williams, herečky Megan Fox a Lucy Liu a herec Sylvester Stallone se společně potkali: a) ve filmu, b) na předávání cen, c) v superbowlí reklamě značky Michelob ULTRA. Cé je správně! Michelob ULTRA je brand dietních piv s pouhými 2,6 g sacharidů a 95 kaloriemi na láhev – a nově mají v nabídce i dietní přírodní limonádu a tvrdí, že taková je jen jedna!

Chlapi, nejste nádobí! Tak se nemyjte chemií!

Váš sprchový gel je plný syntetických detergentů. Ale vy nejste nádobí, abyste se myli něčím takovým, vy jste MUŽI! Tak začněte používat přírodní mýdla Dr. Squatch. Mýdla pro chlapy, kteří vyrobí ptačí budku a napoprvé otevřou zavařovačku s okurkami!

Nejlepší omluva jsou M&M´s

Sladká omluva dokáže divy. Nejlepší scéna této reklamy? 0:09! Naráží na v poslední době velmi populární baby showers, kdy rodiče odhalují pohlaví svého miminka – třeba tak, že vypustí konfety, které jsou buď růžové, anebo modré. V reklamě značky bonbonů M&M´s se místo konfet vypouštěl barevný prach. Jak to dopadlo? Mrkněte na video!

Kam dál? Mrkněte na další reklamy, které nás pobavily, dojaly a inspirovaly.