Sněhurka, trpaslíci, zlá královna, Louskáček, Romeo a Julie, Beethoven, Edith Piaf a další postavy z inscenací Baletu Národního divadla Brno se sešly na brněnském letišti, aby natočily reklamní spot zvoucí na novou sezonu. A dopadlo to brilantně!
„Vaší cílovou destinací je baletiště Brno!“ hlásí claim ve videu Baletu NdB, prostřednictvím něhož zve moravská kulturní instituce diváky na představení nové sezony 2020/2021. Spot ztělesňuje propojení skvělého scénáře, tanečního umění a kreativního ztvárnění.
Video právem zaznamenalo obrovský úspěch na sociálních sítích, kde má tisíce sdílení a stovky komentářů.
Spot je z velké části počinem přímo týmu Národního divadla Brno. Samotný nápad vznikl v hlavě uměleckého šéfa Baletu Mária Radačovského, který je velkým fanouškem letadel. Do realizace byl zapojen celý tým Baletu NdB, který prostřednictvím tanečních scének představuje na letišti inscenace, jež Balet uvede v nové sezoně.
V závěru videa se zobrazuje call to action „Připravte se na přistání do nového století baletu Národního divadla Brno a včas si zarezervujte svoji baletenku,“ které nabádá ke koupi vstupenek na balet, a zároveň předává info, že Balet NdB v minulé sezoně oslavil sto let své existence. Původně totiž mělo být poselstvím videa právě to, že se balet rozlétne do nového století. Situace s covidem-19 však donutila autory videa přepracovat pointu: namísto aby se soubor rozlétl, se teď naopak slétá do Brna. Video tak nyní funguje jako propagační spot na podporu kultury.
Krásná je i práce s textem. Ba-letiště, ba-letenka… Tohle se povedlo!
Kam dál? Podívejte se na další #videatýdne, která u nás zabodovala, nebo prozkoumejte články v kategorii Obsahový marketing.