Lepší kontrola nad vlastním feedem na Instagramu a další socialnews

Šéf Instagramu Adam Mosseri představil změny ve feedu
Adam Mosseri přiblížil tři varianty feedu, které nyní testují. Klasický Home (Instagram, jak ho znáte teď) a dvě další možnosti (Favorites, Following), které nabízejí možnost vidět příspěvky chronologicky, a ne podle algoritmu.

TikTok testuje možnost repostování
Vybraným uživatelům TikToku se u příspěvků zobrazilo tlačítko Repost, které umožní přesdílet obsah followerům. Populární content by se tak měl dostat k ještě více lidem.

Twitter testuje zobrazování trendujících témat
Uživatelé iOS se mohou nyní setkat s novým meníčkem nad samotnou timeline s příspěvky. V ní Twitter zobrazí aktuálně trendující témata. Jedné se tak o nový způsob, pomocí kterého bude možné v aplikaci objevit zajímavá témata.


YouTube testuje přidání vlastní zprávy při využití Super Thanks
Tlačítko Super Thanks umožňuje poslat oblíbeným tvůrcům jednorázový příspěvek 2-50 dolarů. Tyto příspěvky se zobrazují v komentářích pod videem spolu s textem “Thanks!”. Nově mohou vybraní uživatelé přidat také vlastní zprávičku.

Super Thanks example
credit: SocialMediaToday.com

Spotify má nový reklamní formát pro podcasty
Interaktivní CTA Cards se zobrazí ve chvíli, kdy začne audio reklama, avšak zůstanou viditelné i později, kdy uživatelé brouzdají skrz Spotify. Zadavatelé mohou do karet nahrát vlastní obrázek, text a další klikací tlačítka, které vyzvou uživatele k nákupu nebo jiné akci.

credit: Spotify