Šéf Instagramu Adam Mosseri představil změny ve feedu
Adam Mosseri přiblížil tři varianty feedu, které nyní testují. Klasický Home (Instagram, jak ho znáte teď) a dvě další možnosti (Favorites, Following), které nabízejí možnost vidět příspěvky chronologicky, a ne podle algoritmu.
TikTok testuje možnost repostování
Vybraným uživatelům TikToku se u příspěvků zobrazilo tlačítko Repost, které umožní přesdílet obsah followerům. Populární content by se tak měl dostat k ještě více lidem.
Twitter testuje zobrazování trendujících témat
Uživatelé iOS se mohou nyní setkat s novým meníčkem nad samotnou timeline s příspěvky. V ní Twitter zobrazí aktuálně trendující témata. Jedné se tak o nový způsob, pomocí kterého bude možné v aplikaci objevit zajímavá témata.
YouTube testuje přidání vlastní zprávy při využití Super Thanks
Tlačítko Super Thanks umožňuje poslat oblíbeným tvůrcům jednorázový příspěvek 2-50 dolarů. Tyto příspěvky se zobrazují v komentářích pod videem spolu s textem “Thanks!”. Nově mohou vybraní uživatelé přidat také vlastní zprávičku.
Spotify má nový reklamní formát pro podcasty
Interaktivní CTA Cards se zobrazí ve chvíli, kdy začne audio reklama, avšak zůstanou viditelné i později, kdy uživatelé brouzdají skrz Spotify. Zadavatelé mohou do karet nahrát vlastní obrázek, text a další klikací tlačítka, které vyzvou uživatele k nákupu nebo jiné akci.