Aprílová kampaň pro Zásilkovnu

Zadání ze Zásilkovny znělo jasně: vymyslete nám něco vtipného, ale taky uvěřitelného na Apríla. Ideálně, aby se dal komunikovat i nějaký konkrétní produkt nebo služba.

A tak jsme fiktivně koupili všechny poštovní schránky a předělali je na mini Z-BOXy. Vznikla tak reportáž, ve které vystupuje komparz a za Zásilkovnu vše komentuje její marketingový ředitel.

Cesta od nápadu k realizaci byla velmi rychlá. Chtěli jsme, aby to celé působilo uvěřitelně, takže jedinou překážkou bylo obstarání skutečné poštovní schránky, kterou jsme polepili. Zkoušeli jsme různé cesty, než naši produkční napadlo prostě zavolat a půjčit si jí přímo od pošty. Nelhali jsme, řekli jsme, že ji potřebujeme pro účely natáčení.

Zprávu o novém využití poštovních schránek převzala i některá oborová média, věnující se logistice jako seriózní.

Making of video
Výsledné video