Instagram zřejmě pracuje na funkci, která umožní převést Stories a Highlights na Reels
V minulém týdnu se objevilo několik zajímavých informací (spekulací). Jednou z nich je ta, že Instagram pracuje na možnosti převést Stories a Highlights na Reels. Fungovalo by to tak, že v prvním kroku označíte obsah, který chcete použít. V druhém Instagram z vybraných vstupů vytvoří video a ve třetím kroku přidáte hudbu. Na závěr stačí doplnit popisek a výsledné dílo zveřejnit.
Instagram pracuje na možnosti označit účty jako „Oblíbené“
V momentě, kdy se rozhodl Instagram upustit od chronologického řazení příspěvků a začal ve feedu uplatňovat svůj algoritmus, jsme byli odkázáni na to konzumovat obsah, který Instagram uzná za vhodný. To by se nově mohlo změnit díky možnosti označit vybrané účty za „Oblíbené“. Příspěvky u takto vybraných účtů by se pak měly zobrazovat ve feedu prioritně.
Instagram testuje vyhledávání v mapách
Uživatelé v Austrálii a na Novém Zélandu se nyní mohou setkat s probíhajícím testem, který jim umožňuje vyhledávat a objevovat populární podniky (jako restaurace, bary, obchody, zábavní střediska atp.) přímo při prohledávání v mapách. Stejně tak by mělo být možné vyhledat v mapách veřejné posty, které jsou označeny nějakou lokalitou.
Facebook nadále pracuje na propojení svých aplikací, nyní propojuje Instagram a WhatsApp
Facebook se snaží ze svých aplikací vytěžit maximum a tak stále pracuje na ekosystému, který by jednotlivé aplikace propojil. Oznámenou novinku, na které vývojový tým nyní pracuje, je možnost přidat na firemní instagramový účet ikonku WhatsApp. Po kliknutí na ikonku by se měla uživateli otevřít aplikace WhatsApp, kde bude moci napsat svůj dotaz a chatovat s podporou.
Facebook Business suite se dočká updatu
Facebook oznámil na svém blogu několik novinek týkajících se firemního využívání platformy. Firmy budou moci nově vyřizovat e-maily skrze záložku „Inbox“ a v tomto prostředí také odesílat remarketingové e-maily. Pracuje také na „File Manageru“, který bude sloužit pro přípravu, správu a zveřejňování obsahu. Měli bychom se i dočkat nové funkce, díky které bude možné AB testovat zveřejněné příspěvky a vyhodnocovat jejich efektivitu.
LinkedIn spouští Darkmode pro mobil i web
Fanoušci tmavého režimu jásají – LinkedIn oficiálně zavedl tmavý režim pro mobilní aplikaci i desktop.
LinkedIn umožní publikovat delší články firemním stránkám
LinkedIn zpřístupňuje firemním stránkám funkci, kterou mají osobní účty již od roku 2014 – psaní dlouhých článků. Doposud nebylo možné příspěvky stránek textově formátovat a navíc byly u organických příspěvků omezeny počtem znaků. To se nově mění.