socialnews #10

Instagram spouští brand kampaň “Yours To Make.”
Instagram otevírá novou kapitolu své Brand story. Globálně spustil kampaň s názvem Yours To Make. Kampaň má pomoci uživatelům poznat svoji vlastní osobnost. Mladí lidé totiž svoji identitu mohou stále objevovat a Instagram jim v tom chce pomoci.

Facebook zveřejnil detaily o tom, jaký content hodlá penalizovat
Facebook se neustále snaží zdokonalovat svůj algoritmus tak, aby zobrazoval ve feedu uživatelům obsah, který považuje za vhodný. Dříve v tomto roce zveřejnil detailnější informace o tom, jak algoritmus funguje. Za problémový obsah lze označit následující: reklamní farmy; clickbaitové odkazy; komentáře, které jsou často nahlašovány nebo skrývány; příspěvky, které navádí k interakci; odkazy, které vedou na stránky, které vyžadují uvést osobní informace před zobrazením obsahu; komentáře, události a videa s nízkou kvalitou; odkazy na stránky, kde se pravděpodobně nachází spam a malware atp. Za nežádoucí příspěvek může být považován i příklad níže.

Facebook engagement bait illustration

Byla zveřejněna agenda konference TikTok World 2021
Digitální markeťáci by jistě neměli propásnout první online byznys konferenci TikTok World 2021, která se koná ve dvou blocích 28. září. Událost je zdarma přístupná všem, stačí se jen registrovat zde.

Image
credit: TikTok

TikTok testuje tzv. „Pinned posts“
Nově se na TikToku můžete setkat s tzv. „Označenými“ příspěvky. Tato funkce umožňuje uživatelům vybrané příspěvky připnout na začátek svého profilu a tímto způsobem příspěvky sledujícím zviditelnit. Pokud TikTok funkci zpřístupní všem uživatelům, jistě najde i marketingové využití.

Twitter Tips nově můžete posílat i v Bitcoinech
Twitter se nově otvírá kryptoměnám. Poděkovat autorům můžete nyní i prostřednictvím Bitcoinů. Tato možnost by měla být globálně dostupná všem uživatelům iOS, později se dostane i na Android.

Moving users to the Strike app.
credit: Twitter

Twitter umožní vytvořit záznam ze Spaces
Uživatelé již delší dobu volají po možnosti vytvořit z proběhlých Spaces záznam. Twitter tento feedback neignoruje a na této funkci pracuje. Minulý týden jsme získali zase o něco reálnější představu, jak by tato funkce mohla vypadat.

Twitter pracuje na lepším filtrování nevyžádaného obsahu
Jako každá sociální síť i Twitter neustále bojuje s „šikanou“, „obtěžováním“ a nevyžádanými zprávami. V reakci na toto dění vyvíjí 2 nové funkce – Filtry a Limity, které mají zabránit šíření negativního obsahu. O dalších novinkách z této oblasti si můžete přečíst zde.

Twitter Filter and Limit
credit: Twitter