socialnews #11

Instagram pozastavuje práci na Instagramu pro děti
Facebook vydal prohlášení skrze CEO Instagramu Adama Mosseriho, že dočasně stopuje vývoj „Instagramu pro děti“. V Instagramu stále věří v to, že se jedná o dobrý záměr aplikaci vytvořit, jen je třeba to celé ještě jednou důkladně promyslet. Získaný čas chtějí využít na diskuzi s rodiči, experty a tvůrci bezpečnostních pravidel. V současné době mohou Instagram (i Facebook) oficiálně používat pouze lidé starší 13 let.

TikTok překonal hranici 1 miliardy uživatelů
Nejrychleji rostoucí sociální síť v současnosti nedávno překonala 1 miliardu měsíčně aktivních uživatelů. V České republice TikTok používá přibližně 1,5 milionu lidí. Za jak dlouho se TikToku povedlo získat miliardu uživatelů ve srovnání s dalšími sociálními sítěmi, se dozvíte v našem instagramovém příspěvku.

Facebook Reels oficiálně spuštěny v USA
Reels se z Instagramu rozšiřují i na Facebook, prozatím jen v USA. Reels budou dostupné v aplikaci jak na iOS, tak i na Androidu. Současně Facebook startuje nový fond (aktuálně jen na pozvánky), který bude finančně odměňovat tvůrce Reels. Další známka toho, že video nyní kraluje sociálním sítím.

Reels on News Feed
credit: Facebook

Facebook umožní vytvořit skupinový chat napříč aplikacemi
Pokud jste v minulosti bojovali s tím, že máte odlišné přátele na Facebooku a Instagramu a nemůžete vytvořit jednu společnou chatovací skupinu, tak vás Facebook vyslyšel. S novým updatem vám přesně tohle umožní.

Instagram Messenger integration
credit: SocialMediaToday

Twitter zavádí profesionální profily
„Profesionální profily jsou novým nástrojem na Twitteru, který umožňuje firmám, vydavatelům, vývojářům a tvůrcům jedinečnou přítomnost na platformě.“ Nejdříve se u profesionálních profilů setkáme s možností přidat záložku „O firmě“. V této záložce bude možné přidat informace jako: lokalitu, otevírací hodiny nebo kontakty. Později bychom se mohli dočkat záložek jako: Obchod nebo Newsletter.

credit: Twitter

Netflix zveřejnil žebříček nejsledovanějších filmů a seriálů
Americký poskytovatel filmů a seriálů zveřejni 2 žebříčky nejpopulárnějších seriálů a filmů na své platformě. První je seřazen podle počtu odvysílaných hodin za prvních 28 dnů od zveřejnění. Druhý je seřazen podle počtu účtů, kteří viděli minimálně 2 minuty seriálu nebo filmu v prvních 28 dnech od zveřejnění.

credit: Code 2021
credit: Code 2021