petr cech

Největší influenceři v ČR, Musk (ne)kupuje Twitter a další socialnews

TOP 30 největších influencerů na Instagramu v Česku
Kteří influenceři mají v Česku nejvíce fanoušků a největší vliv? Magazín Clickbait přináší přehled 30 osobností včetně jejich spoluprací.

TikTok je opět nejstahovanější aplikací
Přes veškerou snahu, vypůjčování si funkcí i obyčejné kopírování se zatím společnosti Meta nedaří sesadit TikTok z prvního místa nejstahovanějších aplikací. Žebříčku tak čínská appka vládla i v 1. čtvrtletí roku 2022.

credit: Sensor Tower

Elon Musk nabídl za Twitter 43 miliard dolarů
Poté, co koupil podíl 9,2 % a odmítl zasednout ve správní radě, položil Elon Musk na stůl nabídku na odkup celé firmy. Ta je téměř jeden bilion korun, představenstvo Twitteru je však proti. Na jeden rok dokonce upravilo práva akcionářů, aby zabránilo predátorskému převzetí zvenčí. Musk tvrdí, že má “plán B” a reagoval tweetem “Love Me Tender”.

credit: Jim Watson | AFP | Getty Images

Mark Zuckerberg představil svou kancelář v metaverse
Jak vypadá práce na dálku podle šéfa Facebooku? Vytvoříte si pracovní místo v softwaru Horizon Home Quest 2, na hlavu nasadíte VR headset a můžete pracovat odkudkoli. Mark Zuckerberg se teď pochlubil se svou virtuální kanceláří, podívat se na ni můžete zde.  

Příjmy TikToku budou vyšší než Twitteru a Snapchatu dohromady
Čínská sociální síť pokračuje v úspěšném tažení a v roce 2022 očekává příjmy z reklamy ve výši 11 miliard dolarů. Z toho šest miliard připadá na USA, kde společnost očekává růst o 184,5 %.

TikTok buduje vlastní vývojářskou platformu pro AR
Platforma pro rozšířenou realitu dostala název Effect House a měla by umožnit tvůrcům, designérům a fanouškům technologií vytvářet vlastní efekty pro TikTok. Ten zároveň připravil podrobnou technickou dokumentaci, jak platformu využít co nejlépe.

Adweek spouští vlastní podcastovou síť
Přední americký magazín zabývající se reklamou a marketingem spustil vůbec první síť podcastů připravených speciálně pro profesionály z oboru. V první fázi spouští na adrese adweek.com/podcasts 12 pořadů: pět zcela nových podcastů, čtyři existující podcasty Adweek a tři od partnerů.

credit: Adweek

Clubhouse testuje hry v rámci roomek
Uživatelé iOS i Android verze by se mohli dočkat větší interaktivity během svých debat. První z her se jmenuje Wild Cards a jde o sérii otázek, které mají rozproudit konverzaci a pomoci lidem lépe se vzájemně poznat.

credit: Clubhouse