nft socialnews

3 miliardy uživatelů Facebooku, NFTs na Instagramu a další socialnews

NFTčka míří na Instagram
Ukázat svou sbírku NFTs, případně se pochlubit tím, co sami vytvořili, teď mají vybraní tvůrci na Instagramu. Malá skupinka by měla otestovat, jak se s NFTčky dá na IG pracovat a co je potřeba vyladit.

Instagram otevřel pop-up @shop v New Yorku
Ke třetímu výročí existence profilu @shop, kde Instagram pravidelně představuje tipy na zajímavé produkty, uspořádala firma od 21. do 22. května pop-up butik v New Yorku. Představila značky vybrané přímo editory Instagramu, od kosmetiky po módu.

Na WhatsAppu můžete reagovat na zprávy pomocí emojis
Na chatovací platformu, vlastněnou společností Meta, zamířila dlouho očekávaná funkce – na zprávy je nyní možné reagovat pomocí emotikonů.

TikTok spolupracuje s Foursquare
Oznámená spolupráce by měla poskytnout data o propojení digitálních reklam s fyzickými návštěvami v prodejnách. Pomocí Foursquare Attribution by tak zadavatelé (prozatím v USA a Kanadě) měli mít lepší data o účinnosti jejich kampaní při přivádění zákazníků do obchodů.

Facebook používají téměř 3 miliardy lidí
Každý den se na FB přihlásí skoro dvě miliardy lidí, měsíčně je toto číslo 2,94 miliard. Vyplývá to z reportu společnosti Meta za první kvartál 2022. Zatímco v Evropě FB uživatele mírně ztrácí a v USA stagnuje, růst zaznamenává především v asijsko-pacifickém regionu.

Elon plánuje zdvojnásobit příjmy Twitteru jen z předplatných
Placená verze Twitter Blue s některými výhodami by měla mít do roku 2025 přes 69 milionů předplatitelů, plánuje Musk. Zároveň očekává nárůst počtu uživatelů ze současných 217 milionů na 600 milionů v roce 2025, respektive 931 milionů v roce 2028.

Twitter spouští Super Follows Spaces
Super Follows je měsíční předplatné, kterým můžete podpořit oblíbené tvůrce. Za to získáte nejen exkluzivní obsah, ale nyní také možnost připojit se k Super Follows Spaces. Prozatím pouze v USA a Kanadě.

Twitter nabídne spoluautorství tweetů
Již několik měsíců testuje Twitter funkci, kterou nabízí například i Instagram. Při vytváření tweetu můžete přizvat dalšího uživatele, který se objeví jako spoluautor tweetu. Přizvat můžete pouze veřejné účty, které vás sledují a pozvaný autor musí spolupráci na tweetu schválit.

YouTube zvýrazňuje nejoblíbenější části videa
Populární přehrávač teď zobrazuje ve videích graf, podle kterého poznáte, které části jsou přehrávány nejčastěji. Můžete tak rovnou skočit na ty nejoblíbenější záběry nebo vynechat méně oblíbené části.

credit: The Verge