Facebook mění algoritmus, aby vypadal víc tiktokově
Podle magazínu The Verge by měl budoucí feed Facebooku vypadat následovně: prim bude hrát mix Stories a Reels, poté budou následovat příspěvky doporučené Facebookem a Instagramem. Celá aplikace má být více vizuální a plná videí. Součástí by měl být znovu i Messenger, od kterého si FB slibuje, že si uživatelé budou příspěvky častěji sdílet mezi sebou.
Více rodičovské kontroly pro Instagram a Quest VR
Společnost Meta oznámila, že začíná zavádět nové nástroje rodičovské kontroly pro Instagram a soupravy virtuální reality Quest. Nově tak například mohou rodiče poslat na IG pozvánky dětem, aby spustily nástroje pro dohled, doteď je mohly poslat pouze děti rodičům. Zároveň je možné vybrat časy, kdy by rodiče či opatrovníci chtěli svým dětem používaní Instagramu omezit.
TikTok testuje historii zobrazení příspěvků
Malá skupina uživatelů má nyní možnost zapnout na TikToku historii zobrazení příspěvků. To umožní vidět, kdo ze sledujících si prohlížel vaše videa (pokud k tomu sledující také dají souhlas). TikTok tak zkoumá, zda je tato funkce přínosná (třeba při navazování kontaktů) nebo naopak vyvolá úzkosti (třeba když uvidíte, že vás neustále stalkuje někdo, koho moc nemusíte).
Elon Musk odpovídal zaměstnancům Twitteru
Svou vizi na cestě k miliardě uživatelů představil Musk na prvním setkání se zaměstnanci. Inspiraci vidí především v čínském WeChatu, který je mnohem víc než jen sociální síť. Pochválil i algoritmus TikToku, který podle něj není „nudný“.
Snapchat zkoumá nové možnosti, jak vydělat
Rostoucí tlak na zvyšování příjmů inspiroval Snapchat k internímu testování nové předplacené služby Snapchat+. Ta by měla uživatelům zaručit přístup k řadě exkluzivních funkcí a experimentálních nástrojů. Mělo by jít např. o speciální ikonky, badge Snapchat+, data o tom, kdo opakovaně sledoval vaše Story nebo vybrat nejlepšího přítele.
#Snapchat is working on a subscription plan called Snapchat+ 👀
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) June 16, 2022
ℹ️ Snapchat+ gives you access to exclusive, experimental and pre-release features such as the ability to pin 📌 the conversation with your Best Friend, the access to custom Snapchat icons, a special badge, etc… pic.twitter.com/VrMbyFlFvI
YouTube Shorts sleduje 1,5 miliardy lidí měsíčně
Radost z této zprávy mají především inzerenti z celého světa, kteří mohou od května dodávat do Shorts své reklamy. Mezi tvůrci je YouTube vnímám lépe než například TikTok, mohou si zde totiž vydělat více peněz.
Nový reklamní formát na Pinterestu
Minulý rok představil Pinterest formát Idea Pins, díky kterému mohou uživatelé sdílet své příběhy pomocí videa, fotek, hudby a dalších nástrojů. A jako každá služba, která se osvědčí, se i tato kombinace krátkých videí TikToku a IG Stories právě teď otevírá zadavatelům reklamy jako Idea Ads.
Socialtip na závěr