Socialnews: ZOO Praha odchází z TikToku, kam většina českých značek zatím nedorazila

TikTok vydělal na nákupech v aplikaci víc než Facebook, Twitter, Snap a Instagram dohromady
O 205 milionů dolarů více než všechny zmíněné služby dohromady vydělal TikTok v roce 2023 na nákupech v aplikaci. Jde převážně o nákup odměn pro tvůrce (tzv. coiny, za které je možné posílat růže, donuty atp.), což je území, na které se ostatní platformy nepouštějí.


Příspěvky na Twitteru s 10 tisíci znaky?
Elon trousí v komentářích na Twitteru poznámky, které pozorní sledující screenshotují a odhadují z nich další vývoj platformy. Čerstvě si například Matt Navarra všiml, že Musk v jednom z komentů oznámil, že se chystá prodloužit maximální délku tweetu na deset tisíc znaků. To je 5,5 normostrany. Takže v podstatě blogpost.

ZOO Praha opouští TikTok
Varování Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost ohledně TikToku vzala vážně první česká značka. ZOO Praha oznámila, že z platformy odchází, zatímco většina českých firem na ni doposud nedorazila. Je proto těžké odhadovat, zda těch pár pionýrů, kteří tam jsou, bude po pár měsících fungování odcházet také. Zvlášť proto, že o rizicích se mluví již delší dobu.

@zoo_praha

S ohledem na varování NÚKIB nepovažujeme za vhodné přinášet příspěvky ze Zoo Praha.

♬ Spooky, quiet, scary atmosphere piano songs – Skittlegirl Sound

Instagram testuje možnost sdílených Stories
Stejně jako u příspěvků budeme mít nejspíš také u Stories možnost „pozvat spolupracovníka“. Funkci Collabs využívají tvůrci i značky, kteří tak mohou nabídnout fanouškům svůj obsah najednou a sdílet komentáře i lajky.

Spotify s novým designem á la TikTok/Instagram
Nová domovská stránka Spotify se výrazně promění. Na Androidu a iOS začne zobrazovat dynamický feed s obsahem doporučeným přímo uživateli. Půjde o animace, ukázky klipů a další útržky ve formě vertikálních dlaždic téměř přes celou obrazovku.