Instagram umožní změnit text odkazu ve Stories
Není to dlouho, co Instagram zrušil funkci Swipe-up a nahradil ji nálepkami s odkazy. Možnost přidávat odkazy pomocí nálepek dostaly všechny účty a ne jen ty s více než 10 000 followers, jako tomu bylo u swajpování. Zatím poslední novinkou ohledně odkazování z Instagramu je možnost zvolit si vlastní text nálepky s odkazem.
Personalizované ohlédnutí na FB a Instagramu
Oblíbené roční přehledy toho, co se vám stalo, co jste zažili a hlavně sdíleli, najdete v těchto dnech na Facebooku a Instagramu. Jak se vám uplynulý rok ve vašem přehledu líbil, bylo tam vše důležité?
WhatsApp zavádí mizející zprávy
Podle společnosti Meta není třeba, aby všechny zprávy zůstávaly ve vašem zařízení. Rozhodla se proto zavést mizející zprávy, podobně jako to známe z jiných služeb. Na WhatsApp si nově můžete zvolit, jestli mají odeslané zprávy zmizet za 24 hodin, 7 dnů nebo třeba až po 90 dnech. Samozřejmostí je, že tuto funkci využívat nemusíte a zprávy tak zůstanou viditelné „navždy“.
Twitter Spaces je možné nahrát a sdílet
Vybraní uživatelé s iOS zařízeními mají nově možnost nahrát audio záznam z Twitter Spaces a ten pak sdílet svým sledujícím. Už tak nemusíte litovat toho, že jste zmeškali zajímavou debatu v některém „Prostoru“, pokud ji hostitel tímto způsobem zaznamená a zveřejní.
Twitter zveřejnil nejoblíbenější tweety za 2021
V přehledu se můžete podívat na nejlajkovanější a nejvíce retweetované příspěvky, diskutované filmy a mnoho dalšího. Nejvíce lajků za minulý rok získal tweet nového prezidenta Joe Bidena po vyhraných volbách.
Twitter testuje zobrazení à la TikTok
Něco na tom TikToku je, říkají si asi vývojáři mnoha dalších aplikací včetně Twitteru. Ten totiž s vybranými uživateli testuje zobrazení příspěvků na celou obrazovku telefonu a postupné scrollování skrz další příspěvky.
TOP10 účtů TikToku 2021
TikTok zveřejnil ohlédnutí za rokem 2021, v rámci kterého oznámil i TOP 10 nejlepších tvůrců z USA a z celého světa, které rozdělil do několika kategorií. Kompletní zprávu včetně top tvůrců najdete zde.
Coca-Cola spouští svůj TikTok kanál
Pozdě, ale přece vstupuje Coca-Cola marketingově na TikTok. Zvolila k tomu formát, který v aplikaci funguje nejlépe – taneční challenge. První video má již 50 milionů přehrání, všechna ostatní najdete pod hashtagem #ShareTheMagic.
Tinder a Spotify: It’s a match!
Jste s potenciálním protějškem naladěni na stejnou notu? Pomůže vám to rozpoznat nová funkce “Music Mode”. Díky spolupráci se Spotify si na Tinderu můžete zvolit půlminutovou hudební smyčku, která se bude přehrávat do chvíle, než opačná strana swajpne doleva či doprava.