Všechna videa na Instagramu budou (možná) Reels
Instagram testuje, co by se stalo, kdyby ze všech video příspěvků udělal Reels. Chce tak video zjednodušit a sjednotit. Meta na rozvoj videa sází, podle zprávy z prvního čtvrtletí 2022 tráví lidé 20 % času na Instagramu právě s Reels.
Twitter začal testovat spolu-tweety
Na Instagramu jde již o běžnou věc, Facebook funkci Creator Collaborations spustil nedávno, teď se k nim přidal i Twitter. Nová funkce CoTweets umožní vybrat dalšího člověka, který bude uveden jako spoluautor tweetu. Test prozatím probíhá u vybraných uživatelů v USA, Kanadě a Jižní Koreji.
Facebook začíná testovat NFTčka
Po květnovém testu na Instagramu začíná Meta koketovat s NFTs také na Facebooku. Vybraní uživatelé z USA tak mohou ukázat své sbírky digitálního umění i na vlastní tajmlajně. Produktový manažer Meta Navdeep Singh uvedl, že po kliknutí na NFT se zobrazí jeho detaily, například název kolekce a autor.
Kdy přidávat příspěvky na Facebook a Twitter
Těmi nejlepšími časy podle Sprout Social jsou pro Facebook 3 hodiny ráno od pondělí do pátku a 9 ráno všechny dny mimo čtvrtka a neděle pro Twitter. Časy vychází z jejich vlastních dat odsledovaných na 30 tisících zákaznících.
Instagram testuje Šablony pro Reels
Přiblížit Reels ještě více uživatelům a motivovat je k tvorbě chce Instagram pomocí šablon. Ty nyní v aplikaci vidí někteří uživatelé a mohou pomocí pár kliků okopírovat reelsko někoho jiného. Instagram zároveň doporučuje hudbu, podle čeho doporučované skladby vybírá, ale není úplně jasné.
TikTok údajně vzdává live shopping v Evropě a USA
Mašina se zadrhla, alespoň co se týká plánů na rozjetí nákupů během livestreamů. TikTok testoval live nakupování ve Velké Británii od konce minulého roku, své publikum a hlavně zákazníky si však zatím nenašlo. V Asii je přitom nakupování s influencery vždy obrovskou událostí a vlastníkovi TikToku, firmě ByteDance, z něj plynou významné zisky.
Pinterest spouští nové funkce pro obchody
Označování produktů na Pinech nebo a Pinterest API pro Shopping. To jsou nové funkce pro obchodníky, které představil Pinterest. S novým API by obchodníci měli lépe a efektivněji získávat i vyhodnocovat data pro své produkty. Díky označování zase mohou uživatelé nakupovat přímo produkty z obrázků.
Instagram testuje feed 4:5
Jestli je to dobrá nebo špatná zpráva, to necháme na vás. V budoucnu uvidíme, jestli se tato novinka dostane do feedu nás všech.