Messi a Ronaldo v šachové partii pro Louis Vuitton
Dvě největší fotbalové hvězdy, Lionel Messi a Cristiano Ronaldo, se staly součástí kampaně pro Louis Vuitton. Annie Leibovitz je fotila jakoby při hraní šachů. Fotka obletěla internet a už je pátým nejlajkovanějším příspěvkem na Instagramu. Ikony světového fotbalu nebyly vyfoceny zároveň – v postprodukci je marketingový tým Louis Vuitton „naproti sobě posadil“.
Instagram umožňuje přidat hudbu k fotce ve Feedu
Nejen videa, ale i statické fotky ve Feedu teď můžete opatřit hudbou. Nová funkce má podle Instagramu „oživit fotografické momenty, stejně jako je to možné u Reels a Stories“. Vybrat lze segment o délce 5-90 sekund.
Potvrzeno: Meta propustila 11 tisíc lidí (13 % svých zaměstnanců)
Mateřská společnost Facebooku ruší přes 11 000 pracovních míst v reakci na hospodářský pokles po celém světě. Zuckerberg k tomu uvedl, že Meta očekávala, že akcelerace e-commerce způsobená covidem bude pokračovat, bohužel se tak ale nestalo.
Muskův SpaceX nakoupil reklamu na Muskově Twitteru
Odliv inzerentů z Twitteru, kteří se obávají nárůstu závadného obsahu, řeší Elon nákupem dosud největší kampaně pro službu Starlink. Reklama na internetové připojení přes satelit poběží v Austrálii a ve Španělsku. Podle bývalého zaměstnance Twitteru vyjde balíček takovéto reklamy na 250 tisíc dolarů za den.
John Lewis vydal svou vánoční reklamu
Britský obchodní dům, na jehož vánoční reklamu se každoročně těší celý svět, ani tentokrát nezklamal. Spot nazvaný Začátečník se zaměřuje na náhradní rodinnou péči, která bývá mnohdy přehlížená, ačkoli se do podobné situace dostává spousta dětí.
Twitter Blue bude znovu představen 29. listopadu
Elonova fajfka za 8 dolarů způsobila celou řadu problémů, chaosu i reálných ztrát pro akcie firem. Nyní Musk oznámil, že neprůstřelná verze Blue Verified bude spuštěna znovu 29. listopadu. Co mu hraje do karet, je 140 tisíc uživatelů, kteří se do programu registrovali v prvních dnech. To je o 40 tisíc lidí víc, než se zaregistrovalo do původní nabídky předplatného tzv. Twitter Blue.
YouTube testuje produktové tagy pro Shorts
Někteří uživatelé mají nyní novou možnost, jak monetizovat své Shorts. Jak uvedly Financial Times, vybraní autoři v USA teď mohou v rámci Shorts označovat produkty ke koupi. Tyto štítky uvidí a budou moci nakoupit diváci v USA, Indii, Brazílii, Kanadě a Austrálii.