socialnews #7


Instagram vás přinutí sdělit mu datum narození
Instagram na svém blogu zveřejnil informaci, že po vás dřív nebo později bude chtít vyplnit datum narození, pokud jste tak ještě neučinili. K tomuto kroku přistupuje zejména z důvodu ochrany mladistvých proti stále se zvyšujícímu počtu útoků. Jednou ze zavedených novinek je ta, že všichni mladší 18 let, kteří si nově založí účet na Instagramu, mají účet nastavený jako soukromý. Díky tomu, že budou mít všichni uživatelé vyplněný datum narození, mělo by dojít i k zpřesnění cílení reklamy.

Three phones in a row displaying the different steps to add your birthday in Instagram.
credit: Instagram

Instagram upřesňuje, jak funguje verifikace účtu
Na oficiálním blogu Instagramu vyšel článek o tom, jak je možné dosáhnout verifikace účtu a komu je tato funkce určena. Kromě samotného návodu na verifikaci se také dozvíte, jestli uživateli tolik chtěná modrá fajfka u profilu, má vliv na lepší organický reach, větší zobrazování a vyhledatelnost či nikoli (fyi: nemá).

credit: Instagram

TikTok zveřejnil nová data o chování svých uživatelů
Pokud se chystáte zařadit do své komunikace i sociální síť TikTok, je dobré vědět, jak se uživatelé na této sociální síti chovají. Právě taková data nyní TikTok zveřejnil. Pro průzkum oslovil více než 7000 účtů po celém světě a vyplývá z něj, že celých 81 % respondentů chce v budoucnu trávit na TikToku stejně nebo více času jako dosud. Celý výstup najdete zde.

TikTok zpřístupňuje Creator Marketplace API
TikTok ve snaze ulehčit brandům a marketérům práci spustil vlastní prostor, kde se mají střetávat tvůrci a zadavatelé reklamy. Zapojené agentury se dostanou k insight datům, aktuálním trendům, reportům a dalším interním statistikám. Novinkou je, že se k API se nyní mohou připojit i aplikace třetích stran, což znamená další push v monetizační strategii TikToku.

Jak na TikTok reklamu podle experta
Web SocialMediaToday.com vyzpovídal expertku na reklamu na TikToku Savannah Sanchez. Ta uvedla, že by marketéři měli na TikToku využívat reklamy o maximální délce 30 vteřin a kratší, používat nejméně 3 kreativy, být trpělivý a testovat, testovat, testovat. Všechny výstupy si můžete prohlédnout v infografice.

LinkedIn na konci září zruší Stories
Pokud jste si oblíbili používat LinkedIn Stories, máte posledních několik dnů, kdy můžete postovat. Profesní sociální síť totiž oznámila, že tuto funkci zruší na konci září. Poprvé se Stories objevily na LinkedInu v interním testování v únoru 2020.

credit: world-today-news.com

Twitter spustil v USA na iOS Super Follow
V USA byla u vybraných twitterových účtů spuštěna funkce Super Follow. Ta funguje tak, že se za tvůrcem stanovený poplatek můžete přihlásit k odběru speciálního placeného obsahu. Jedná se tak o další krok v konkurenčním boji o udržení tvůrců na platformě.

credit: Twitter