Instagram pozastavuje práci na Instagramu pro děti
Facebook vydal prohlášení skrze CEO Instagramu Adama Mosseriho, že dočasně stopuje vývoj „Instagramu pro děti“. V Instagramu stále věří v to, že se jedná o dobrý záměr aplikaci vytvořit, jen je třeba to celé ještě jednou důkladně promyslet. Získaný čas chtějí využít na diskuzi s rodiči, experty a tvůrci bezpečnostních pravidel. V současné době mohou Instagram (i Facebook) oficiálně používat pouze lidé starší 13 let.
TikTok překonal hranici 1 miliardy uživatelů
Nejrychleji rostoucí sociální síť v současnosti nedávno překonala 1 miliardu měsíčně aktivních uživatelů. V České republice TikTok používá přibližně 1,5 milionu lidí. Za jak dlouho se TikToku povedlo získat miliardu uživatelů ve srovnání s dalšími sociálními sítěmi, se dozvíte v našem instagramovém příspěvku.
Facebook Reels oficiálně spuštěny v USA
Reels se z Instagramu rozšiřují i na Facebook, prozatím jen v USA. Reels budou dostupné v aplikaci jak na iOS, tak i na Androidu. Současně Facebook startuje nový fond (aktuálně jen na pozvánky), který bude finančně odměňovat tvůrce Reels. Další známka toho, že video nyní kraluje sociálním sítím.
Facebook umožní vytvořit skupinový chat napříč aplikacemi
Pokud jste v minulosti bojovali s tím, že máte odlišné přátele na Facebooku a Instagramu a nemůžete vytvořit jednu společnou chatovací skupinu, tak vás Facebook vyslyšel. S novým updatem vám přesně tohle umožní.
Twitter zavádí profesionální profily
„Profesionální profily jsou novým nástrojem na Twitteru, který umožňuje firmám, vydavatelům, vývojářům a tvůrcům jedinečnou přítomnost na platformě.“ Nejdříve se u profesionálních profilů setkáme s možností přidat záložku „O firmě“. V této záložce bude možné přidat informace jako: lokalitu, otevírací hodiny nebo kontakty. Později bychom se mohli dočkat záložek jako: Obchod nebo Newsletter.
Netflix zveřejnil žebříček nejsledovanějších filmů a seriálů
Americký poskytovatel filmů a seriálů zveřejni 2 žebříčky nejpopulárnějších seriálů a filmů na své platformě. První je seřazen podle počtu odvysílaných hodin za prvních 28 dnů od zveřejnění. Druhý je seřazen podle počtu účtů, kteří viděli minimálně 2 minuty seriálu nebo filmu v prvních 28 dnech od zveřejnění.