Jak jsme z influencerů udělali kurýry Zásilkovny

Naše milovaná Zásilkovna zavedla novou službu doručování přímo na adresu a chtěla do komunikace spuštění zapojit nějak kreativně sociální sítě a influencery.

Vybrali jsme pět influencerů, kteří provozují vlastní e-shop a využívají služeb Zásilkovny a požádali je, jestli by se na jeden den nestali kurýry a několika svým zákazníkům objednávky nerozvezli. A oni souhlasili.

Chtěli jsme, aby to bylo maximálně autentické, takže moment překvapení zákazníků nebyl hraný. Výběr objednávek jsme nechali na influencerech, kteří ten den samozřejmě i na svých instagramových účtech doručování dokumentovali. Díky tomu se o nové možnosti, doručení na adresu, dozvědělo najednou přes 350 – 400 tisíc lidí.

Stejný koncept jsme realizovali i na Slovensku.