Na instagramu lze nově plánovat livestream a další socialnews

Co se stane každou 1 minutu na internetu
Napadlo vás někdy, co vše se může stát za pouhou jednu minutu na internetu? Je toho opravdu hodně. Několik zajímavostí jsme pro vás zpracovali do instagramového příspěvku.

Instagram chce informovat o výpadcích přímo v aplikaci
V Instagramu si zřejmě uvědomili, že pro ně není moc výhodné, když během výpadku utíkají všichni uživatelé v panice hledat relevantní odpovědi na konkurenční Twitter. A tak začali pracovat na funkci, která bude přímo v aplikaci Instagramu informovat uživatele o aktuálních technických problémech a výpadcích.

credit: Instagram

Instagram zavádí možnost naplánovat Livestream
Instagram vkládá všem vysílatelům do rukou novou mocnou zbraň – možnost naplánovat livestream až na 90 dní dopředu. Zájemci o živé vysílaní si pak mohou zapnout notifikaci, která je v den vysílání na začátek streamu upozorní.

Instagram zpřístupňuje API pro Reels reklamy
Společnost Facebook se snaží naboostovat využívání Reels reklam a tak přidává možnost jejich vytváření do svého Marketingového API. To jinými slovy znamená, že nástroje třetích stran budou nově moci vytvářet Reels reklamy ve svých aplikacích. Výkonný ředitel Instagramu Adam Mosseri k tomu říká, že Reels jsou nyní nejrychleji rostoucím formátem v aplikaci, což představuje velký potenciál pro dosah a další růst.

Facebook umožní přidat detailnější informace o doručení na Marketplace
Nové funkce ohledně detailnějších informací o ceně a způsobu přepravy se objevily uživatelům ve Velké Británii. Tamní inzerenti mohou nyní lépe specifikovat cenu za doručení zásilky, což může teoreticky zvýšit zájem potenciálních kupujících. Ti si nově mohou při brouzdání nabídkami Marketplace filtrovat zobrazené nabídky právě dle ceny za doručení. Na rozšíření funkce do ČR si ještě budeme muset počkat.

Facebook Marketplace Shipping
credit: Facebook
Facebook Marketplace shipping
credit: Facebook
Facebook Marketplace shipping
credit: Facebook

TikTok zveřejnil trendy pro letošní Halloween
V našich končinách ještě ne tak ustálený, ale stále více oblíbenější svátek se rychle blíží. Pokud se chystáte se svou firmou během Halloweenu uspět na TikToku, zřejmě by vám neměly uniknout nadcházející trendy, které sám TikTok pro toto období zveřejnil. Najdete je zde.

Twitter testuje nové umístění reklamy
Peněz z reklamy není nikdy dost a tak všechny sociální sítě hledají stále nové možnosti monetizace. Twitter aktuálně testuje umístění reklam v konverzačních vláknech, kdy vám mezi zprávami zobrazí reklamu. Stane se tak po první, třetí a osmé odpovědi.

Twitter spouští placené Spaces v USA pro všechny
V Americe se Android uživatelé Twitteru mohou setkat s placenými „Prostory“. Jedná se o živé audio místnosti, které vznikly jako reakce na obrovský boom sociální sítě Clubhouse. Uživatelé iOS mohou placené Prostory hostovat již od letošního srpna.