Kolik hashtagů používat u příspěvku a další socialnews

Kolik hashtagů používat u příspěvku?
Zatímco sám Instagram doporučuje používat 3-5 hashtagů, výzkum na více než 18 milionech příspěvků ukazuje jiná čísla. Maximální povolený počet 30 hashtagů má nejlepší výsledky u engagementu, 20 pak funguje nejlépe pro zásah. Podívejte se na celý výzkum.

Instagram testuje 60 sekundové Stories
Video ve Stories rozsekané na patnáctisekundové fragmenty bude nejspíš brzy minulostí. Někteří uživatelé se již v účtech mohou setkat s možností vytvořit jedno Stories o délce až jedné minuta. Delší příběhy by měly přinést více volnosti tvůrcům i lepší zážitek pro sledující.

Šéf Instagramu bude vypovídat o škodlivosti aplikace na mladé lidi
Adam Mosseri v minulém týdnu na svém soukromém instagramovém profilu oznámil, že bude vypovídat před americkým Kongresem o potenciálním nebezpečí a negativním dopadu aplikace na mladé lidi. Příspěvek však již není na jeho účtu dohledatelný.

credit: Heathcliff O’Malley

Twitter dýška nově i na Androidu
Uživatelé starší 18 let mohou nově i na Androidu využít službu Twitter Tips. Tato funkce umožní získat malou finanční motivaci od ostatních followerů skrze PayPal, Cash App, Venmo nebo Patreon. Pro nastavení stačí v nastavení vybrat “Tips” a začít vydělávat.

Twitter, Twitter Tip Jar, Tip Jar on Twitter, How to activate Tip Jar on Twitter, Tips on Twitter, Twitter tips
credit: Twitter

TikTok má TV aplikaci
Přenést zážitek z displejů na velké obrazovky chce nová aplikace TikTok TV. Po uvedení na Amazon Fire TV v Kanadě a USA se nyní rozšiřuje i na další platformy, jako je Google TV či chytré televize LG a Samsung.

credit: TikTok

WhatsApp umožňuje na webu vytvářet vlastní stickerky
Webová verze aplikace WhatsApp umožňuje díky novému nástroji vytvářet vlastní samolepky. Pomocí StickerMakeru uděláte ze svých fotek či obrázků na pár kliknutí samolepku, kterou lze posílat přes WhatsApp.

credit: WhatsApp

Facebook testuje změny v algoritmu
Facebook v posledních dnech testuje se skupinou uživatelů například frekvenci příspěvků v News Feedu nebo nechává značky vybrat, u jakých příspěvků se nechtějí objevit. Dle svých slov chce dát lidem větší kontrolu nad tím, co na Facebooku vidí.