Placený Instagram, nejlépe vydělávající tvůrci a další čerstvé socialnews

Instagram v USA testuje placené předplatné
To, o čem se dlouho šuškalo, se zřejmě postupně stane realitou – vybraní instagramoví tvůrci v USA si totiž mohou na profilu „zapnout“ možnost sdílet svým followerům placený obsah. Subscribers by tak měli mít za určitou měsíční platbu přístup k exkluzivním Stories, livestreamům a vidět u svého jméno speciální odznáček.

Instagram umožní remixovat libovolné video
Popusťte uzdu své kreativitě – pokud nyní uvidíte na Instagramu video, které vás zaujme – můžete jej zremixovat!

Twitter Spaces umožňuje nahrávat diskuze
V hlasové diskuzní funkci Spaces spouští Twitter funkci nahrávání pro všechny uživatele iOS i Androidu. Při nastavování prostoru stačí tuto možnost povolit, přenos poté bude dostupný po dobu 30 dní.

TOP 5 nejlépe vydělávajících tiktokerů
Časopis Forbes sestavil žebříček nejlépe vydělávajích TikTokerů. Tohle je TOP pětka – 1. Charli D’ Amelio, $17,5 mil., 2. Dixie D’ Amelio, $10 mil., 3 Addison Rae, $8,5 mil., 4. Josh Richards, $5 mil., 5. Bella Poarch, $5 mil.

credit: Forbes.com

Nejlépe vydělávajícím youtuberům vládne MrBeast
23letý Jimmy Donaldson vydělal za minulý rok 54 milionů dolarů. Žádný youtuber nikdy nevydělal víc. Druhé místo bere Jake Paul (45 mil. a velký návrat nezbedného syna), 3. Markiplier (38 mil., král merche), 4. komici Rhett & Link (30 mil.), 5. Unspeakable (28,5 mil., nováček v žebříčku), 6. Nastya (28. mil., 7letá holčička z Krasnodaru)

Twitter spustil kampaň o tom, že sny se plní
„Jednou budu nominovaný na Oscara, Matthew A. Cherry, režisér, 2012.“ „Už se těším, až si zahraju ve finále WNBA, Diamond DeShields, 2013.“ Přes 59 milionů tweetů obsahovalo v posledních třech letech nějakou formu afirmace. Twitter nyní v osmi městech USA a Kanady představuje na billboardech ty nejlepší manifestace, které se splnily současným celebritám. 

YouTube oseká vlastní tvorbu
Jak oznámil Robert Kyncl (zřejmě nejvlivnější Čech v online světě a Chief business officer z YouTube) společnost výrazně utlumí tvorbu YouTube Originals. Ponechá si pouze programy Black Voices a YouTube Kids. Ušetřené prostředky hodlá investovat do nových příležitostí, které nyní vidí na trhu.

Spotify vládne streamované hudbě
Podle zprávy Midia Research mělo Spotify v druhé polovině loňského roku 31% podíl na trhu streamovacích služeb s hudbou, druhý je Apple Music s 15 % a o třetí místo se dělí Amazon Music a Tencent Music s 13 %.

credit: Media Research