Instagram se vrátil k chronologickému feedu, David Beckham se vzdal svého IG účtu a další socialnews

Instagram zavádí chronologický feed
Instagram vás nově nechá vybrat, jak chcete, aby se vám zobrazovaly příspěvky ve feedu. Na výběr máte ze 3 variant: 1) Klasické / Nativní zobrazení – feed založený na doporučování podle algoritmu. 2) Favorites – zobrazí chronologicky jen příspěvky profilů, které si manuálně přidáte do oblíbených. 3) Following – zobrazí chronologicky příspěvky profilů, které sledujete

NFTs míří na Instagramu
Mark Zuckerberg potvrdil, že v horizontu několika měsíců integruje Instagram technologii NFT. Jak to bude v podání Instagramu vypadat, zatím není jasné. Nabízí se možnost profilových obrázků, ale Meta slibuje i možnost mintování.

David Beckham propůjčil svůj účet ukrajinské lékařce
Instagramový profil se 71,6 miliony followerů patřil na 24 hodin ukrajinské lékařské z charkovského pediatrického centra. Ta ve Stories ukázala podmínky, ve kterých během ruského bombardování pečují o čerstvě narozené děti a poděkovala za každý příspěvek provedený přes organizaci unicef.

Facebook pracuje na reakcích u Reels
Pokud jste si i zoufali, že byste rádi na zhlédnuté Reel reagovali jinak než jen srdíčkem, možná se brzy dočkáte. O vývoje této novinky informoval ne svém Twitteru Alessando Paluzzi).

Facebook Reels Reactions

Ray-Ban Stories na dalších 4 trzích
Meta začala prodávat své chytré brýle v dalších čtyřech zemích. Od 329 EUR je teď koupíte ve Španělsku, Rakousku, Belgii a od 14. dubna také ve Francii. Brýle umožňují zachytit 60 sekund toho, co právě vidíte, jednoduchým klepnutím na button na nožičce. Umí také telefonovat nebo posílat zprávy.

TikTok spouští stories ve stylu Snapchatu
Čínská aplikace se snaží, abyste už žádnou jinou nepotřebovali. Storíčka jsou nyní dostupná některým uživatelům v testovacím režimu, podobně jako na jiných platformách po 24 hodinách zmizí. Pokud máte Stories dostupná, přivítá vás při spuštění aplikace banner s touto informací.

credit: The Verge

Twitter pořádá „turnaj“ o nejlepší firemní účet
Na účtu @TwitterMktg mohou uživatelé z celého světa hlasovat, kdo dělá ten twitterový marketing nejlépe. Brand Bracket 2022 je v plném proudu a na jeho konci se dozvíme, zda vítězství z minulého roku obhájí XBox nebo se objeví nová hvězda. 

Nová seznamovací aplikace Stir cílí na single rodiče
Seznamovací gigant Match Group (Tinder, Hinge, OkCupid…) spouští novou seznamku pro samoživitele. Uživatelům chce pomocí především s organizací času rande, protože rozvrh single rodičů běžně se schůzkami příliš nepočítá. 27 % svobodných rodičů dokonce uvedlo, že komplikované rozvrhy jim brání chodit na rande.

credit: Match Group