TikTok začne ukládat historii přehraných videí a další socialnews

Instagram umožní všem uživatelům označovat produkty
Během následujících měsíců budou mít všichni uživatelé Instagramu možnost označovat produkty ve svých příspěvcích. Jako první je na řadě USA, tagovat bude možné produkty nastavené pro Instagram Shopping a značkám o takovém označení přijde upozornění.

credit: Instagram

TikTok uspořádá již druhý summit pro marketéry
Akce „For You“ bude tentokrát zaměřená na trhy jihovýchodní Asie. Představí trendy, které hýbou TikTokem a slibuje success stories od takových firem, jako je Netflix nebo McDonald’s. 70minutový event bude přenášený online a přihlásit se můžete zde.

TikTok testuje historii přehrávání
To boží video, které jste viděli před pár dny a už ho nemůžete najít, možná přece jen najdete. Jak upozornil Matt Navarra, TikTok testuje novou funkci Watch History. Tam by se měla ukládat všechna videa, která jste zhlédli.

TikTok spolupracuje s GIPHY
Tvůrci obsahu se mohou těšit na novou knihovnu gifů, jejíž součástí budou i ty od GIPHY. Podporovány budou také GIPHY Clips obsahující zvuk. TikTok rovněž uvedl, že hodlá knihovnu dále rozšiřovat, potenciální budoucí partnery ale nezmínil.

Messenger představil nové příkazy
Facebook uvádí nové zkratky inspirované Slackem. Pomocí zadání @everyone upozorníte každého v konverzaci na novou zprávu, příkaz /silent zase pošle zprávu bez notifikace. Během příštích týdnů by měla začít fungovat také zkratka /pay či /gif. 

credit: Meta

Socialtip na závěr