Pokuta 6 miliard pro Metu, Seznam.cz spouští blogy a další socialnews

Seznam spustil Médium
Novou platformu podobnou blogovací službě Medium.com spouští Seznam.cz. O webu, který najdete na medium.seznam.cz, říká: Máte zajímavý projekt či téma, které chcete lidem představit, nebo jen toužíte po vlastním kreativním prostoru bez provozních starostí? Stačí mít účet na Seznamu s ověřeným telefonním číslem a ihned můžete tvořit. Když se vám bude dařit, lidé uvidí vaše články i na hlavní stránce Seznamu a můžete si tím i vydělávat.

Na náhleďácích záleží, ví i MrBeast
Tzv. thumbnaily, tedy náhledové obrázky videí na YouTube, mají významný vliv na to, kolik lidí na video klikne. Nejúspěšnější světový youtuber MrBeast je proto neustále testuje a nebojí se je vyměnit třeba pětkrát. Tak jako u videa I hunted 100 people. Tohle video, které do té doby „stagnovalo“ na 40 milionech zhlédnutí, přidalo během pár dní dalších 10 milionů.

Elon Musk chce bojovat s Applem
S novým týdnem našel Elon nové téma, jak se dostat do veřejného prostoru. Vytáhl do boje proti Applu, který podle něj přestal inzerovat na Twitteru a je tak proti svobodě slova v Americe. Musk rovněž uvedl, že Apple pohrozil smazáním aplikace Twitter z AppStoru.

Meta dostala v EU pokutu 276 milionu dolarů
Irská Komise pro ochranu dat, která je v EU hlavním regulátorem firmy Meta, udělila společnosti pokutu ve výši téměř 6,5 miliardy korun. Jde o výsledek vyšetřování, které komise zahájila v minulém roce ohledně uniklých osobních údajů uživatelů Facebooku. Komise vedle uhrazení pokuty nařídila provést řadu opatření k nápravě.

LinkedIn spouští plánování příspěvků v aplikaci
Možnost naplánovat čas zveřejnění příspěvku přímo v aplikaci mají už nyní někteří uživatelé LinkedIn. Tento nástroj ocení nejen social media manažeři, ale všichni, kteří chtějí dostat svůj obsah pod kontrolu a naplánovat jej dopředu. Jak říká samotný LinkedIn: „Plánování příspěvků začínáme spouštět na desktopu a Androidu, iOS bude následovat. Texty, videa i obrázky je možné naplánovat až tři měsíce dopředu.“

Nejlepší dny, kdy přispívat na LinkedIn, jsou…
Úterý, čtvrtek a sobota. Nejlépe fungují osobní příběhy, employer branding, CSR nebo příspěvky související s vaším odvětvím. Mix formátů (fotka, video, dokument a článek) vám pak zvedne dosah o 10 %. Alespoň to tvrdí studie 4th Annual Algorithm Report od Just Connecting Hub.

credit: Just Connecting Hub