Super Bowl vyhrála Rihanna, Meta ruší živé nákupy a další socialnews

Vítěz Super Bowlu? Vyhledávání Rihanniny značky Fenty Beauty vzrostlo o 833 %
Všichni čekali nový singl, Rihanna si místo toho přepudrovala make-up pomocí produktů své značky Fenty Beauty. Podle twitterového účtu Pop Base bezprostředně poté vystřelilo vyhledávání brandu o stovky procent. Při googlování se mj. dozvíte i to, že během show představila také rtěnku Fenty Icon Velvet Liquid Lipstick v novém odstínu nazvaném „The MVP“. Záznam z Super Bowl Halftime Show najdete zde.

What Makeup Product Rihanna Used At Super Bowl Halftime Show – Hollywood  Life
credit: CAROLINE BREHMAN/EPA-EFE/Shutter

TikTok přidává tematické feedy
Nejen „Přátelé“, „Sleduji“, „Pro tebe“, ale také nové feedy Gaming, Food, Sports nebo Fashion bychom s novým updatem měli vidět na TikToku. Na novinku upozornil Matt Navarra.

TikTok testuje automatické scrollování
Nová funkce má pomoci všem, kteří z nějaké důvodu zrovna nemají volnou ruku. Dostupná je zatím jen vybraným účtům, takto snadno si zkontrolujete, zda jste mezi nimi: Otevřete TikTok, přejděte na For You stránku, podržte prst na videu, (ne)najděte Auto scroll.

Instagram odstraňuje prvky pro live stream nákupy
Zatímco na asijských trzích měly živé nákupní streamy velký úspěch a například v Číně přinesly značkám více než 400 miliard dolarů, v ostatních částech světa se příliš nechytly. I proto Meta oznámila, že od 16. března uživatelé Instagramu nebudou mít možnost označovat produkty během živého vysílání. Již dříve tuto možnost zrušili i na Facebooku.

Youtubeři mohou na iOS odpovídat na komentáře formou Shorts
Funkce, která funguje už od září, se teď dočkala nového updatu a větší interaktivity: 1. Shorts se zobrazí jako odpověď v komentářích, 2. Komentující uživatel obdrží oznámení, když na jeho komentář odpovíte pomocí Short, 3. Na nálepku komentáře lze teď klepnout a zkouknout původní Short nebo dlouhé video, které někdo okomentoval.

Na BeReal půjde nejspíš přidat songy ze Spotify a chatovat
BeReal pracuje na integraci se Spotify, která by umožnila sdílet k fotce také hudbu nebo podcast, který právě posloucháte. Další funkce, o které se rovněž spekuluje, je soukromý chat. Kdy budou obě novinky k dispozici všem, zatím není jasné.

Nejlepší reklamy ze Super Bowlu
Super Bowl není jen o sportu, ale hlavně o halftime show a o tom nejdražším reklamním prostoru. Podívejte se na reklamy, které letos zaujaly kolegy z Clickbaitu.