TikTok součástí Mercedesu, placený Facebook a další socialnews

Placené ověření zavádí i Meta (Facebook, Instagram)
Modrá fajfka má platit pro Facebook i Instagram zároveň a stát bude 11,99 dolaru na internetu, resp. 14,99 dolaru měsíčně pro uživatele iOS. Testovací provoz začíná v Austrálii a na Novém Zélandu. Jestli jde primárně o nalezení nového zdroje příjmů nebo bude ověření časem vyžadováno, aby se například odlišili lidé od AI, zatím není zřejmé. Jednou z prezentovaných výhod má být přímý kontakt na zákaznickou podporu.

Twitter nabídne dvoufaktorové ověření přes SMS jen pro Twitter Blue
Pokud na Twitteru využíváte 2FA přes SMS, tak vám jej Elon v březnu vypne. Oficiální vysvětlení je takové, že byla tato metoda často zneužívána podvodníky. To znamená, že pokud chcete využít nejoblíbenější možnost, jak se chránit před hackery, musíte zaplatit 8 dolarů měsíčně.

TikTok bude součástí multimediálního systému Mercedesu
V Mercedes-Benz se toho nebojí a zařádí aplikaci Tiktok přímo do svého multimediálního systému MBUX. Stane se tak u Mercedesu třídy E, který bude na trhu od podzimu. Updatovaná verze MBUX systému umožní řidičům sledovat TikTok ve chvíli, kdy bude vůz zaparkovaný. Zařazení TikToku ukazuje, jak je čínský trh pro automobilku důležitý. A proč právě TikTok? Jak říká CEO Mercedes-Benz Ola Källenius, je to vysoce relevantní. „Nezapomínejme, že průměrný věk majitele třídy S v Číně je kolem 40 let a méně.“

TikTok screen in Mercedes vehicle
credit: Tik Tok

LinkedIn umožňuje plánovat příspěvky
Sociální síť pro lidi, kteří pracují nebo hledají či nabízejí práci, postupně zavádí možnost plánování příspěvků. Pokud si chcete vyzkoušet, zda už jste vyvolení, zkuste to na desktopu.

Snapchat má 750 milionů aktivních uživatelů každý měsíc
Z 600 milionů v dubnu minulého roku na 750 milionů vyrostl Snapchatu počet měsíčně aktivních uživatelů (= nevracejí se sice každý den, ale aspoň jednou za měsíc appku zapnou).

Snapchat 750 million users
credit: Socialmediatoday.com

Twitch teď umožňuje označovat kanály v názvech streamů
Vypadá to jako malá novinka, ale pro streamery může představovat zajímavý způsob, jak představit fanouškům další zajímavé kanály. Streameři jednoduše zadají @[kanál] do názvu streamu a vytvoří tak odkaz.